Sammen med utkastet til takstrapporten din vil du enten motta en faktura direkte fra BRATAKST med 10 dagers forfall eller du kan motta en link til en betalingsside hos vår samarbeidspartner Svea. Når det gjøres avtale om takstoppdrag velger dere hvordan betalingsløsning dere ønsker.
Hos Svea kan du velge å utsette eller dele opp din betaling. Dette gir deg større økonomisk fleksibilitet og mulighet til å betale regningen i eget tempo.
Tilbudet om betalingsutsettelse gjelder i tre dager etter at du har mottatt betalingslinken. Ved valg av utsettelse/delbetaling kan du når som helst, innenfor perioden, innfri utestående beløp uten ekstra kostnader. Gjør du ikke et aktivt valg av betalingsmetode vil du motta en ordinær faktura på hele beløpet.
Vilkår for betalingsutsettelse hos SVEA:
Betalingsvalg
|
Etableringsgebyr
|
Mnd. Termingebyr
|
Rente per 14.10.22
|
---|---|---|---|
3 mnd. utsettelse
|
195 kr
|
45 kr
|
Rentefritt
|
6 mnd. utsettelse
|
495 kr
|
45 kr
|
Rentefritt
|
12 mnd. utsettelse
|
295 kr
|
45 kr
|
4,95%
|
24 mnd. utsettelse
|
395 kr
|
45 kr
|
9,95%
|
Endringer i betingelser hos våre samarbeidspartnere kan forekomme uten at nettsiden vår til enhver tid er oppdatert. Det anbefales derfor å alltid kontrollere www.svea.com for eksakte betingelser.
Avtale med Svea forutsetter godkjent kredittvurdering.
Med over 20 års erfaring både fra takst- og byggebransjen har vi gode forutsetninger for å tilby en solid tjeneste. Hos oss avtales fast pris for oppdraget før befaring. BRATAKST AS utfører tilstandsrapporter innenfor eiendom i Midt-Troms (Finnsnes, Senja, Bardufoss). Tilstandsrapport av boliger før salg er vårt hovedfokusområde.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.